Isabel Lozano

Be ja hi tornem a ser. Ja tornem estar a les portes de una nova campanya electoral.

Ja tenim clar les diferentes forces que s’enfrontaran per a obtener la confiança de l’electorat, i aconseguir el major nombre de representants al Consell.

Un cop mes Verds d’Andorra hem dipositat la nostra confiança en Isabel Lozano per a encapçalar la nostra candidatura, i aconseguir un lloc al Consell. Hem posat la nostra confiança en ella , perquè en aquests moments creiem que el país necesita tenir al Consell politics valents, lluitadors, treballadors, i per damunt de tot humans, molt humans. També creiem que en aquests moments  compta l’experiència política, la preparació, el coneixement del mon laboral,  des de la vessant treballadora i del petit empresariat.

Que es una personalitat controvertida, i tant , com molts altres polítics del país, que reapareixen d’elecció en elecció…

Semblaria ser que un dels Leit-motiv d’aquesta campanya serán les famoses declaracions que va fer la llavors candidata dels Verds en coneixer els resultats electorals.

I no seré jo qui negui a ningu el dret a indignar-se…

Ara bé, a mi personalment, també m’indignen moltes coses:

-M’indigna que el 20%  de la població estigui al llindar de  precarietat segons el darrer informe de CARITAS

-M’indigna que es defensi l’acomiadament lliure , tot i negant als treballadors,  la possibilitat de cotitzar per a una assegurança d’atur.

-M’indigna que es negui el dret a a fer la seva feina a una periodista pel fet de ser dona, en nom de les tradicions

-M’indigna que al nostre país 30 families s’hagin d’alimentar gracies al Banc d’aliments de Caritas

-M’indignen els dos anys de bloqueig institucional, per manca de cultura de negociació.

-M’indigna la perdua de 5000 llocs de treball, sense que hi hagi cap reacció

-M’indignen els abusos de poder

-M’indigna la venda de vots contra llocs de treball, o  contra favors personals

-M’indignen les coaccions

-M’indigna la mala gestio, i la manca de responsabilitat.

-M’indigna que s’esgrimeixi la constitució davant d’ injusticies flagrants, com el fet ,que nomes decideixi una petita part de la població, o que els vots de uns tinguin mes valor que els dels altres.

-M’indigna aquest Estat del Malestar

I no, no estic sola, hi ha mes gent indignada, i que vol canviar les coses .

I  la Isabel Lozano n’es una, per aixo jo també soc Isabel Lozano.

Persones que volem canviar les coses.

Fem-ho!!

Espai d’opinió de Radio Valira 1 de Març del 2011

Deixa un comentari

